Συχνές ερωτήσεις


Τι επιλογές πληρωμής έχω για την παραγγελία μου?

Προσφέρουμε τρείς τρόπους πληρωμής:

1. Με τραπεζική κατάθεση στον λογαριασμό Τράπεζας Πειραιώς GR02 0172 5040 0055 0408 8995224

2. Με αντικαταβολή (μόνο εντός Ελλάδας)

3. Με PayPal


Θα έχουνε πρόσβαση στα προσωπικά μου δεδομένα τρίτα πρόσωπα ή άλλες εταιρείες?

Όλα τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απόρρητα και πρόσβαση έχουν μόνο υπάλληλοι του αρμοδίου τμήματος της ADAILOE και της Τράπεζας Πειραιώς, ώστε να γίνει η οποιαδήποτε συναλλαγή και εφόσον ζητηθούν για οποιονδήποτε λόγο από τις νομικές αρχές.

Για να εγγραφείτε στη ADAILOE χρειάζονται τα εξής στοιχεία: Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, και διεύθυνση e-mail.

Για online παραγγελία χρειάζονται τα εξής στοιχεία: διεύθυνση έκδοσης τιμολογίου/απόδειξης, διεύθυνση παράδοσης, τηλεφωνικό νούμερο, αριθμός πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας και ημερομηνία λήξης.

Ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί το e-mail σας για ενημερωτικούς λόγους από πλευράς μας, για να σας γνωστοποιούμε τις καινούργιες μας συλλογές και υπηρεσίες. Εάν δεν θέλετε να λαμβάνετε τέτοιες γνωστοποιήσεις παρακαλώ ενημερώστε μας μέσω e-mail στην διεύθυνση info@adailoe.gr.


Πώς ξέρω ότι έχετε παραλάβει την παραγγελία μου?

Μόλις κάνετε την παραγγελία σας θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης ότι την έχουμε παραλάβει και ένα δεύτερο e-mail όταν αποσταλεί.


Από ποιές χώρες μπορώ να κάνω παραγγελία?

Μπορείτε να κάνετε παραγγελία από οποιαδήποτε χώρα επιθυμείτε.


Σε ποιες χώρες μπορεί να σταλεί η παραγγελία μου?

Παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο +30 6971837290 ή μέσω e-mail στο info@adailoe.gr


Μπορώ να παραγγείλω επιχειρηματικά δώρα?

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο +30 6971837290 ή μέσω e-mail στο info@adailoe.gr


Ένα κόσμημα που αγόρασα από εσάς θέλει επισκευή, πόσο καιρό θα πάρει και πόσο θα μου κοστίσει?

Τα περισσότερα κοσμήματα μας επισκευάζονται εντός 21 ημερών. Εάν ισχύει ακόμα η κατασκευαστική εγγύηση του κοσμήματος (1 έτος για τα ασημένια και 3 για τα χρυσά) και το κόσμημα πρέπει να επισκευαστεί επειδή είναι ελαττωματικό, τότε η επισκευή είναι δωρεάν. Εάν το κόσμημα έχει υποστεί ζημιά καταβάλουμε κάθε προσπάθεια να επισκευαστεί με το μικρότερο κόστος.


Τα κοσμήματα ADAILOE συνοδεύονται από εγγύηση?

Ναι. Τα κοσμήματα συνοδεύοντα από εγγύηση, η οποία καλύπτει οποιοδήποτε κατασκευαστικό ελάττωμα. Για κοσμήματα από χρυσό, είναι τρία (3) έτη από την ημερομηνία αγοράς τους και για κοσμήματα από ασήμι, είναι ένα (1) έτος, εφόσον έχουν τηρηθεί οι οδηγίες χρήσης (εξαιρουμένων των επιμεταλλώσεων). Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει ζημιές και απώλειες ή σπάσιμο των πολύτιμων ή ημιπολύτιμων λίθων που προήλθαν από αμέλεια ή κακή χρήση του κοσμήματος. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε στο +30 6971837290.


Πώς μπορώ να επιβεβαιώσω ότι ένα κόσμημα ADAILOE που αγόρασα από κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημά σας ειναι αυθεντικό?

Για να επιβεβαιώσετε την αυθεντικότητα κάποιου προϊόντος που αγοράσατε από κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο info@adailoe.gr, και στο +30 6971837290 αναφέροντας τον κωδικό του κοσμήματος, το κατάστημα και την ημερομηνία που κάνατε την αγορά.


Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου, πώς μπορώ να τον ξαναβρώ?

Απλά πατήστε στο «ξέχασα τον κωδικό μου» στο σημείο εισόδου και ακολουθήστε τα απλά βήματα.


Θέλω να ακυρώσω τον λογαριασμό μου

Εάν για οποιοδήποτε λόγο θέλετε να ακυρώσετε τον λογαριασμό σας, στείλτε μας ένα email στο info@adailoe.gr